zmiana progów podatkowych w holandii

Każdy, kto pracuje w Niemczech i osiągnął dochód w odpowiedniej wysokości, odprowadza na terenie tego kraju podatki – może to być podatek dochodowy (Lohnsteuer), podatek kościelny (Kirchensteuer) i podatek solidarnościowy (Solidaritätszuschlag). Dla wszystkich obywateli obowiązkowy jest tylko podatek dochodowy. Kościelny wpłaca się dobrowolnie w związku z przynależnością do kościoła, natomiast obligatoryjność wpłat podatku solidarnościowego jest zależna od miejsca zamieszkania.

Skorzystaj z usług TAX-POL.PL i śpij spokojnie! Rozliczanie podatku z Niemiec – Zgorzelec

W Tax-Pol.pl zajmujemy się rozliczaniem podatku z Niemiec od ponad 20 lat. Przez ten czas nabyliśmy ponadprzeciętne doświadczenie w kontaktach z niemieckimi instytucjami podatkowymi. Do skorzystania z usługi online zachęcamy nie tylko osoby ze Zgorzelca, ale właściwie z całej Polski. Podatek możemy rozliczyć zdalnie, za pośrednictwem Internetu.

Doskonale znamy się nie tylko na podatkach, ale również na najróżniejszych ulgach podatkowych, które przysługują wszystkim osobom pracującym na terenie Niemiec. Dzięki temu nasi Klienci mogą liczyć na najkorzystniejsze z możliwych rozliczenia i uniknąć pomyłek w składaniu dokumentów zarówno w polskim, jak i niemieckim urzędzie skarbowym.

Kiedy muszę się rozliczyć z podatku w Niemczech?

W 2023 roku kwota wolna od podatku na terenie Niemiec wynosi 10 908 euro. W 2024 wzrośnie natomiast do 11 604 euro. Warto wiedzieć, że istotne są dochody nie tylko osiągnięte w Niemczech, ale właściwie na całym świecie. Ponieważ jednak pomiędzy polską a zachodnimi sąsiadami osiągnięto porozumienie podatkowe, Polacy unikają podwójnego opodatkowania. Dodatkowo korzystać mogą z rozmaitych ulg: dla osób samotnie wychowujących dziecko, na dziecko uczące się lub niepełnosprawne, podwójne gospodarstwo domowe czy małżonka.

Skorzystaj z naszych usług, zyskaj na ulgach podatkowych i śpij spokojnie, nie martwiąc się o błędy i pomyłki!

Niemcy