zwrot podatku

Każda osoba pracująca na terenie Niemiec odprowadza podatek od dochodów, podatek solidarnościowy oraz opcjonalnie podatek kościelny. W wielu przypadkach Polacy, pracujący za granicą osiągają dochody poniżej określonego progu podatkowego, co pozwala im uzyskać zwrot podatku – oprócz rozliczenia, pomagamy również w uzyskaniu zwrotów nadpłaconego podatku nawet za okres ostatnich kilku lat.

Jak wykonać rozliczenie podatku z Niemiec? Gdańsk to jedno z miast, na których terenie funkcjonujemy, jednak niezależnie od tego, skąd jesteś, możesz skorzystać z naszych usług! Przeważnie bowiem realizujemy je on-line. Wszystko załatwisz od ręki zdalnie, z pomocą naszych specjalistów!

O czym warto pamiętać podczas rozliczania podatku z Niemiec?

Niemiecki system podatkowy charakteryzuje się dość dużą ilością ulg dla osób odprowadzających tam podatki. Nie wiedząc, jak dokładnie funkcjonuje system podatkowy w Niemczech, trudno rozliczyć się w sposób jak najkorzystniejszy – tutaj właśnie pojawia się miejsce dla naszych specjalistów, którzy doskonale wiedzą, co robić, by Twoje rozliczenie było znacznie bardziej opłacalne.

Podczas rozliczeń istotne jest także to, by:

• zwracać uwagę na sprawny kontakt z niemieckim urzędem skarbowym,
  • znać dokładne terminy składania deklaracji, dokonywania rozliczeń i uzyskiwania zwrotu nadpłaconego podatku,
  • wiedzieć, w którym progu podatkowym się znajduje oraz czy w konkretnym przypadku obowiązuje system rozliczeń ograniczony, czy nieograniczony.

Współpraca z TAX-POL.PL – gwarancja poprawnego rozliczenia

Współpracując z TAX-POL.PL możesz liczyć na to, że:

• zostaniesz rozliczony poprawnie i w odpowiednim terminie,
  • nie musisz robić właściwie nic, oprócz przesłania nam kilku dokumentów,
  • skorzystasz z maksymalnej przysługującej Ci ilości ulg podatkowych.

Jeżeli nie wiesz, czy powinieneś dokonywać rozliczenia lub, czy możesz otrzymać zwrot podatku, warto się z nami skontaktować – sprawdzimy to i wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną!

Niemcy